Clubul de fashion online Stilago.ro numara peste 100.000 de membri in numai 4 luni de la lansare. Secretul? Campaniile de reduceri pentru branduri internationale exclusiviste aflate in portofoliu: D&G, Calvin Klein, Cacharel, Ferre, Givenchy, Guess, Pierre Cardin, Cerutti, Ray Ban, John Richmond, sau Lancaster.
Cu o investitie initiala de aproximativ 100.000 euro, Stilago inregistreaza o crestere medie lunara a vanzarilor online de peste 50%, generate in principal de campaniile de reduceri pentru brandurile internationale exclusiviste, potrivit reprezentantilor companiei.
"La numai 4 luni de la lansare, am atins un numar de aproape 100.000 membri si o crestere medie lunara de peste 80% a numarului acestora, concomitent cu o crestere medie a cifrei de afaceri de peste 50% lunar. Este unul dintre cele mai bune rezultate inregistrate la nivel de grup intr-o perioada atat de scurta, comparand aceste rezultate, evident, cu experienta intrarii in alte state din Europa Centrala si de Est, aflate la un nivel de dezvoltare mult mai avansat din punct de vedere al comunitatilor online. Pana la sfarsitul anului estimam o crestere de peste 50% a numarului de utilizatori existent in acest moment (pana la 200,000 de utilizatori). In ceea ce priveste cifra de afaceri, pana la sfarsitul anului 2011 ne asteptam sa mentinem trendul existent de crestere", declara Mira Anghelescu, Managing Director Stilago Romania.
Pe o piata a comertului online care a inregistrat cresteri chiar si pe parcursul crizei, Stilago a mizat pe ascensiunea cumparaturilor online, o activitate preferata tot mai mult de romani.
Conform studiului E-Commerce Romania (2011) majoritatea utilizatorilor de Internet din Romania au accesat magazine online (92%), iar 80% dintre acestia au efectuat cel putin o tranzactie online.
Aducere bandurilor de lux printr-un club online s-a bazat totodat