“Publicitatea nu mai este ce a fost. Pregatiti-va pentru o noua era!”, spune Adrian Botan, creative partner McCann Erickson, dupa experienta celui mai recent festival de la Cannes. Dovada? Campania Noul Rom a castigat 9 premii, dintre care 2 Grand Prix-uri, la cel mai important festival de publicitate din lume, reusind “sa se bata” la creativitate cu branduri precum Nike si Volkswagen.
Campania Noul Rom a catigat doua Grand Prix Lions la categoriile Promo&Activation si Direct Lions, un Titanium Lion la categoria Titanium and Integrated, trei Gold Lions la categoriile Integrated, Direct Lions, Promo&Activations, un Silver Lion la categoria Media Lions si doua Bronze Lions la PR Lions.
Campania realizata de McCann Erickson a adus pentru prima oara in Romania si in regiune Grand Prix-ul de la festivalul de la Cannes. In plus, obtinerea unei distinctii Titanium Lion reprezinta o noua premiera, premiul fiind acordat celor mai avangardiste campanii la nivel mondial. In aceasta categorie, Rom a participat alaturi de Nike si Volkswagen.
“A contat ca o tara foarte mica face lucruri creative. Este un semnal – orice brand suficient de inteligent se poate bate cu un Nike la creativitate. Publicitatea nu mai e ce a fost, pregatiti-va pentru o noua era. Imaginea Romaniei ar trebui sa se bazeze mai mult pe branduri si afaceri romanesti”, sustine Adrian Botan (foto).
Ciocolata Rom, unul din cele mai longevive branduri romanesti, care si-a pastrat reteta din 1964, a inlocuit steagul romanesc de pe ambalaj cu cel american si a trecut la sloganul “The taste of coolness”. Ideea de la care a pornit campania a fost aceea de a stimula sentimentul national in randul tinerilor din Romania.
Campania Noul Rom a generat o acoperire media in valoare de 300.000 de euro. In primele sase zile ale campaniei pe site-ul Rom au fost inregistrati 75.000 de vizitatori