Cotidianul gratuit se transformă de mâine într-un săptămânal local plătit, numit „ADS“,care va apărea în fiecare joi într-un format de 24, respectiv 32 de pagini. Săptămânalul „ADS“ va apărea în 39 de ediţii şi va conţine dezvăluiri, reportaje, informaţii utile, de timp liber şi sport exclusiv locale.
Astăzi este ultima zi când vom mai găsi cotidianul gratuit „Adevărul de Seară" la tonetele portocalii din staţiile de metrou sau autobuz, în supermarketuri sau pieţe. De mâine, „Adevărul de Seară" trece la o nouă etapă a dezvoltării sale şi se transformă într-un săptămânal local, sub numele „ADS".
Publicaţia va conţine dezvăluiri, reportaje, informaţii utile, de timp liber şi sport, toate cu caracter exclusiv local. De asemenea, săptămânalul va cuprinde programele TV pentru o săptămână, rubrică de mică publicitate şi pagini tematice - turism, casă şi grădină, auto şi gadgeturi, respectiv gastronomie.
Preţul, între 0,9 şi 1,4 lei
Sabin Orcan, redactorul-şef al al reţelei de săptămânale „ADS", este convins de faptul că suntem departe de momentul în care ştirile se vor afla doar de pe site-uri şi de la televizor.„Spre deosebire de celelalte medii de informare, în care viteza contează mai mult decât acurateţea sau profunzimea, presa scrisă are la dispoziţie un timp de gândire de cel puţin 24 de ore, în care poate face o analiză a subiectului zilei", a explicat Sabin Orcan.
Publicaţia va fi tipărit în 39 de ediţii şi va avea între 24 şi 32 de pagini. Mai exact, 8 dintre cele 39 de ediţii, din centrele regionale Bucureşti, Cluj, Iaşi, Timişoara, Craiova, Galaţi, Braşov şi Constanţa, vor avea 32 de pagini, iar preţul va fi de 1,4 lei. Celelalte 31 de ediţii vor avea 24 de pagini, iar preţul va fi de 90 de bani. Toate paginile săptămânalului vor fi tipărite integral color, în condiţii grafice moderne.
Peter L. Imre, d