McCann Erickson a obţinut la Cannes Lions 2011 o performanţă fără precendent în publicitatea autohtonă. Sursa: OCTAVIAN COCOLOŞSursa: OCTAVIAN COCOLOŞSursa: OCTAVIAN COCOLOŞSursa: OCTAVIAN COCOLOŞ
1 /.
După ce au câştigat, în premieră pentru Europa de Est, două Grand Prix Lions şi un Titanium Lion la festivalul de profil de la Cannes, publicitarii de la McCann Ericskon au adus premiile acasă, în sediul din strada Jules Michelet. "A fost săptămâna cea mai fericită din cei 20 de ani de când mă ocup de publicitate", a declarat Bogdan Enoiu, Managing Director al agenţiei, în cadrul unei conferinţe de presă organizate ieri.
MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Câștigătorii leilor Cannes
McCann Erickson România a obţinut, în total, nouă premii la festivalul de publicitate de la Cannes, toate pentru campania desfăşurată pentru ciocolata Rom, în care tricolorul de pe ambalajul produsului a fost înlocuit, timp de o săptămână, cu steagul Statelor Unite ale Americii, schimbare ce a trezit patriotismul latent al românilor.
Pe lângă cele două Grand Prix Lions, care sunt cunoscute drept premiile Oscar ale industriei de publicitate, agenţia a obţinut şi unul dintre cele trei premii Titanium Lion care au fost acordate anul acesta şi care premiază cele mai inovative campanii publicitare din lume.
Celelalte două campanii premiate alături de Rom au fost realizate pentru Volkswagen şi pentru motorul de căutare Bing, al companiei Microsoft, iar juriul festivalului a ales cele trei campanii câşti gătoare din cele peste 10.000 de campanii înscrise în concurs, de către agenţii din peste 75 de ţări.
Creativitate şi eficienţă
"Până acum, România nu exista pe harta festivalului de la Cannes", a spus Bogdan Enoiu, iar directorul de creaţie Adrian Boţan a explicat cum agenţia şi-a transformat slăbiciunile într- un avanta