Contrar hotărârii judecătoreşti, prin care Impact era obligată să facă toate demersurile încheierii contractelor individuale pentru furnizarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare, societatea a cerut rezilierea contractului începând cu luna aprilie, fără să ţină cont de urmările acestui demers.
Mai precis, conform solicitării Impact, aproape 150 de familii urmau să rămână fără apă şi canalizare în plin sezon estival. Având în vedere situaţia, dar şi faptul că proprietarii din cartierul Boreal sunt bun-platnici, SC RAJA SA a venit în ajutorul acestora şi în fiecare săptămână a organizat diverse întâlniri cu aceştia în vederea găsirii unei soluţii optime pentru rezolvarea situaţiei.
Având în vedere că Boreal - Impact încă mai are în proprietate câteva zeci de imobile în cartierul rezidenţial, pentru care a solicitat păstrarea contractului de furnizare apă potabilă, singura soluţie pentru ca RAJA să asigure în continuare serviciile de alimentare cu apă şi canalizare este încheierea unui contract între RAJA Constanţa, pe de o parte, şi Impact cu reprezentantul proprietarilor, pe de altă parte.
În urma încheierii acestui contract, SC RAJA SA Constanţa va putea să încheie cu toţi proprietarii de imobile, dar şi cu Impact (pentru cele câteva zeci de case aflate în proprietatea acestuia) convenţii de facturare individuală, prin care aceştia îşi vor putea plăti facturile la apă direct la RAJA.
RAJA - operator, nu şi proprietar
„Toate aceste demersuri făcute de societatea noastră sunt cunoscute şi apreciate de toţi proprietarii de imobile din cartierul Boreal, care susţin acţiunea RAJA de încheiere a contractului şi a convenţiilor de facturare individuală. În ciuda numeroaselor demersuri făcute de RAJA, până la ora actuală, societatea Impact nu şi-a exprimat decât dorinţa de a vinde reţeaua de apă - canal societăţii RAJA SA, deşi din pu