Miercuri, 29 iunie, are loc lansarea numărului al 11-lea al revistei de cultură cinematografică FILM MENU. Lansarea va coincide cu proiecţia la Cinemateca Union, de la orele 19.30, a filmului „Ugetsu monogatari” („Povestirile lunii palide după ploaie”, 1953), în regia lui Kenji Mizoguchi, (versiune japoneză cu subtitluri în limba engleză) în cadrul Cineclubului FILM MENU.
Inteligenta revistă editată de studenţii la film din UNATC propune în acest număr un dosarul dedicat „Melodramei”. Filmele unora dintre cei mai importanţi realizatori de melodrame ai istoriei cinematografului, Max Ophüls, Douglas Sirk şi Pedro Almodovar, sunt analizate pe larg în cadrul revistei. De asemenea, dosarul cuprinde articole despre femeile melodramelor japoneze, despre gangster melodrama „Targets” a lui Peter Bogdanovich şi despre relaţia dintre premiile Oscar şi melodramă.
Numărul 11 conține și un interviu amplu cu directorul de imagine Marius Panduru, unul dintre cei mai activi şi mai versatili realizatori români ai momentului. Mihaela Dedeoglu în dialog cu Andrei Rus, coordonatorul revistei Film Menu
Miercuri, 29 iunie, are loc lansarea numărului al 11-lea al revistei de cultură cinematografică FILM MENU. Lansarea va coincide cu proiecţia la Cinemateca Union, de la orele 19.30, a filmului „Ugetsu monogatari” („Povestirile lunii palide după ploaie”, 1953), în regia lui Kenji Mizoguchi, (versiune japoneză cu subtitluri în limba engleză) în cadrul Cineclubului FILM MENU.
Inteligenta revistă editată de studenţii la film din UNATC propune în acest număr un dosarul dedicat „Melodramei”. Filmele unora dintre cei mai importanţi realizatori de melodrame ai istoriei cinematografului, Max Ophüls, Douglas Sirk şi Pedro Almodovar, sunt analizate pe larg în cadrul revistei. De asemenea, dosarul cuprinde articole despre femeile melodramelor japoneze, despre gangster melod