Operatorii telecom lanseaza periodic terminale mobile sub brand propriu in incercarea lor de a creste apetitul clientilor pentru telefoane cu functii avansate, la preturi mai mici decat modele similare dar comercializate de alte branduri. Vezi care sunt ratiunile pentru care operatorii mizeaza pe aceste telefoane si cu ce plusuri vin ele.
Operatorul Orange Romania a lansat primele terminale sub brand propriu la inceputul anilor 2000. Produsele promovate erau din gama Orange SPV. Aceste terminale au adus noi beneficii pentru client, la acea data - compatibilitate cu SIM-uri ce permiteau memorie extinsa de pana la 128 MB, acess la tehnologia EDGE, serviciul MMS si, in 2007, acces la tehnologia 3G (HSDPA la viteza de 1.8Mbps), GPS incorporat si sisteme de navigarea TOM TOM.
Principalul obiectiv de atunci, ca si cel de acum, este de a integrata serviciile Orange ai eficient, produsele fiind special create pentru a respecta parametrii de functionalitate a serviciilor proprii, subliniaza oficialii companiei, pentru Wall-Street.ro.
Unul dintre plusurile cele mai importante ale acestor telefoane sub brand propriu este pretul – mai accesibil decat la modele similare, sub alte branduri. De asemenea, specificatiile telefoanelor au la baza parametrii de functionalitate ai operatorului, prin urmare calitatea reflectata fiind “la cele mai inalte standarde”.
In prezent, gama de terminale oferite sub brandul Orange la nivel de Grup acopera o arie extinsa de specificatii - modele exclusiv destinate serviciilor de voce (Orange Malibu, Orange Lima, Orange Atlanta) sau modele care ofera o experinta extinsa in universul mutimedia (Orange Boston lansat in 2010, Orange Stockholm 2011).
“Unele modele sunt destinate tranzactiilor de volum, altele tranzactiilor de valoare. Ceea ce ne dorim este sa oferim varietate”, spun oficialii companiei.
“Por