În cei aproape patru ani şi jumătate de mandat în fruntea RomTelecom (februarie 2007 - iunie 2011) grecul Yorgos Ioannidis a reuşit să stopeze declinul puternic al telefoniei fixe - principala sursă de venituri şi profitabilitate a companiei - şi să o direcţioneze către noi zone precum televiziunea, internetul - inclusiv prin lansarea unei companii proprii de cablu.
Mandatul lui Ioannidis a coincis şi cu o restructurare perpetuă a companiei şi din motive ce ţineau de slăbiciunile interne ale companiei, de erori din trecut, dar şi pe fondul competiţiei dure cu operatori extrem de rapizi precum românii de la RCS&RDS.
Când a venit în România în februarie 2007, Ioannidis avea deja în spate 32 de ani de când se angajase pentru prima oară în grupul elen OTE şi prelua frâiele unei companii care pierdea şi câte 200.000 de clienţi de telefonie fixă pe trimestru şi care abia intrase pe piaţa de televiziune prin satelit şi internet.
Primul test, neprevăzut, pentru Ioannidis a fost demisia a cinci oameni din echipa de top management a Romtelecom, care au decis să plece după ce grecii renunţaseră la fostul CEO, americanul James Hubley.
După trei luni, Ioannidis a venit cu o nouă echipă executivă - recrutată de pe pieţele internaţionale şi nu doar din rândul managerilor care erau în birourile OTE din Atena, o nouă ofertă comercială şi, de asemenea, şi cu primele răspunsuri în limba română la unele întrebări.
Rapiditatea demonstrată în primele luni de mandat (o nouă echipă şi o nouă ofertă comerciale în trei luni) şi atenţia la comunicare şi relaţia cu media s-au dovedit a fi ulterior două constante ale mandatului lui Ioannidis, transmise şi către ceilalţi membri ai echipei de top management.
La primul interviu cu ZF, în mai 2007, noul şef al Romtelecom spunea de altfel că venise la conferinţă "pregătit pentru a răspunde la 100 de în