Startul Marii Bucle se apropie cu paşi repezi, astfel că turiştii au început să sosească în regiunea Vendee. Peisajul este unul rural, cu case pe maxim două nivele şi garduri micuţe, care nu-ţi dau dreptul la intimitate. Şosele sunt pline cu rulote care merg suficient de încet încât să-i enerveze pe cei care se află zonă pentru cu totul altceva decât plimbare.
Renault Megane Sport Tourer, maşina cu care Jurnalul Naţional se deplasează în Turul Franţei, foloseşte un propulsor pe motorină, cu o capacitate cilindrică de 1.900 centimetri cubi. Automobilul sprintează foarte uşor pe lângă melaconlicii veniţi în Vendee pentru a se bucura nu doar de Marea Buclă, ci şi de Soarele care mângâie plajele de pe malul Oceanului Atlantic. Este suficient doar să calci un pic mai iute acceleraţia şi Megane ST rezolvă chiar şi depăşirile imposibile. Sperioşi din fire şi niciodată grăbiţi, francezii nu fac altceva decât să-şi pună mâna la gură în momentul în care văd un automobil condus în mod agresiv. Chiar şi aceste condiţii, consumul nu sare mai sus de 6,6 litri la o sute de kilometri parcurşi. Încă o dovadă în plus că Renault a reuşit să îmbine stilul sportiv cu cel ecologic, dar şi economic.
Startul Marii Bucle se apropie cu paşi repezi, astfel că turiştii au început să sosească în regiunea Vendee. Peisajul este unul rural, cu case pe maxim două nivele şi garduri micuţe, care nu-ţi dau dreptul la intimitate. Şosele sunt pline cu rulote care merg suficient de încet încât să-i enerveze pe cei care se află zonă pentru cu totul altceva decât plimbare.
Renault Megane Sport Tourer, maşina cu care Jurnalul Naţional se deplasează în Turul Franţei, foloseşte un propulsor pe motorină, cu o capacitate cilindrică de 1.900 centimetri cubi. Automobilul sprintează foarte uşor pe lângă melaconlicii veniţi în Vendee pentru a se bucura nu doar de Marea Buclă, ci şi de Soarele car