Publicaţia va apărea în fiecare joi, în 39 de ediţii cu puternic caracter local. Începând de astăzi, puteţi găsi la chioşcuri săptămânalul „ADS“, publicaţia ce va conţine dezvăluiri, reportaje, informaţii utile, de timp liber şi sport, toate cu caracter exclusiv local.
După mai bine de doi ani şi jumătate de la lansare, „Adevărul de Seară" trece astăzi la o nouă etapă a dezvoltării sale şi se transformă într-un săptămânal local plătit, sub numele „ADS". Peter L. Imre, directorul general al Adevărul Holding, grupul care editează săptămânalul, este de părere că „Adevărul de Seară" trebuia să facă pasul spre conţinut plătit. «Adevărul de Seară», care se va numi «ADS» de astăzi, a ajuns în punctul în care trebuie să facă un pas înainte. Eu nu cred în produsele pe gratis. «ADS» va fi un produs pe bani", a declarat Peter L. Imre.
Primul număr al săptămânalului ADS Arad s-a vândut ca pâinea caldă
Primul număr al săptămânalului ADS Timişoara s-a vândut ca pâinea caldă
Publicaţia va conţine dezvăluiri, reportaje, informaţii utile, de timp liber şi sport, toate cu caracter exclusiv local. De asemenea, săptămânalul va cuprinde programele TV pentru o săptămână, rubrică de mică publicitate şi pagini tematice - turism, casă şi grădină, auto şi gadgeturi, respectiv gastronomie. Publicaţia va fi tipărită în 39 de ediţii şi va avea între 24 şi 32 de pagini. Mai exact, opt dintre cele 39 de ediţii, din centrele regionale Bucureşti, Cluj, Iaşi, Timişoara, Craiova, Galaţi, Braşov şi Constanţa, vor avea 32 de pagini, iar preţul va fi de 1,4 lei. Celelalte 31 de ediţii vor avea 24 de pagini, iar preţul va fi de 90 de bani. Toate paginile săptămânalului vor fi tipărite integral color, în condiţii grafice moderne.
Tiraj de 250.000 de exemplare
Pentru început, tirajul publicaţiei „ADS" va fi de 250.000 de exemplare. Săptămânalul va putea fi g