Miele, firma care se ocupă cu producţia de echipamente electrocasnice premium, încheie primele şase luni ale anului 2011 cu o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro, ceea ce semnifică o creştere de 45% faţă de 2010, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă Spiros Stathis, Regional Export Manager Miele pentru România.
Previziunile pentru sfârşitul anului 2011 sunt de asemenea pozitive, Miele anunţând că va continua strategia de extindere pe piaţa românească în vederea menţinerii ritmului ascendent al afacerilor. "În a doua parte a anului vrem să obţinem rezultate financiare asemănătoare cu cele din primele şase luni, aşadar în 2011 ne aşteptăm la o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro", a declarat, pentru Curierul Naţional, Regional Export Manager Miele pentru România.
"Evoluţia pozitivă înregistrată de Miele în România, în ciuda istoriei scurte a companiei pe piaţă, demonstrează încă o dată valabilitatea deciziei de a urmări cel mai bun nivel calitativ, de a inova constant şi de a opta pentru o creştere sustenabilă. Având în vedere rezultatele remarcabile obţinute de Miele în România, continuăm cu încredere strategia de consolidare a statutului de lider dobândit de Miele la nivelul pieţei globale a echipamentelor electrocasnice premium, în care România deţine rolul de piaţă strategică, asupra căreia ne vom concentra atenţia tot mai mult în următorii ani. Angajamentul companiei Miele faţă de piaţa românească se traduce prin inovaţii continue ale produselor şi extinderea prezenţei la nivel naţional, cu scopul de a aduce tehnologiile de ultimă generaţie şi soluţiile optime cât mai aproape de clienţii Miele, astfel încât aceştia să poată beneficia cu adevărat de promisiunea Miele pentru un stil de viaţă mai bun", a mai spus Spiros Stathis.
Miele, firma care se ocupă cu producţia de echipamente electrocasnice premium, încheie primele şase