Directorii de publicitate Keith Olwell şi Elizabeth Kiehner din New York organizează un experiment prin care vor să vadă dacă maimuţele pot fi influenţate de publicitate, scrie newscientist.com.
În urmă cu un an, Olwell şi Kiehner au aflat că maimuţele din captivitate înţeleg noţiunea de bani şi se comportă cu ei într-un mod asemănător oamenilor. Aşa că s-au gândit să încerce un experiment pentru a vedea dacă maimuţele pot fi influenţate de publicitate.
Cei doi directori de publicitate colaborează cu cercetătoarea Laurie Santos de la Universitatea Yale. Echipa va pregăti două tipuri de mâncare, două jeleuri de culori diferite, iar unul dintre ele va avea şi o mică pancartă publicitară care va atârna de cuşca maimuţelor. Pancarta menită să atragă atenţia masculilor are drept imagine organele genitale ale unei femele de maimuţă împreună cu tipul de mâncare căruia i se face publicitate. Pancarta publicitară pentru femele va conţine o poză explicită cu un mascul împreună cu mâncarea căreia i se face reclamă. În trecut, maimuţele au arătat că sunt foarte interesate de imagini cu organele genitale ale reprezentanţilor sexului opus. Rezultatele studiului vor fi publicate peste câteva săptămâni.
Directorii de publicitate Keith Olwell şi Elizabeth Kiehner din New York organizează un experiment prin care vor să vadă dacă maimuţele pot fi influenţate de publicitate, scrie newscientist.com.
În urmă cu un an, Olwell şi Kiehner au aflat că maimuţele din captivitate înţeleg noţiunea de bani şi se comportă cu ei într-un mod asemănător oamenilor. Aşa că s-au gândit să încerce un experiment pentru a vedea dacă maimuţele pot fi influenţate de publicitate.
Cei doi directori de publicitate colaborează cu cercetătoarea Laurie Santos de la Universitatea Yale. Echipa va pregăti două tipuri de mâncare, două jeleuri de culori diferite, iar unul dintre ele va avea