Pe lângă cele nouă tronsoane de autostradă scoase la licitaţie în ultimele luni între Nădlac şi Sibiu, Compania Naţională de Autostrăzi din România (CNADNR) a organizat licitaţii şi pentru modernizarea a câteva sute de km de drumuri naţionale şi pentru construirea unor centuri ocolitoare. Valoarea totală a celor 29 de contracte, ce depăşesc fiecare în parte pragul de 2 milioane de euro, adjudecate din septembrie 2010 până în prezent, atinge 5,66 miliarde lei, adică 1,34 miliarde euro. 11 contracte, în valoare de 1,3 miliarde lei, au fost primite de firmele Spedition UMB, deţinută de Dorinel Umbrărescu, şi de Nelu Iordache, patronul firmei Euroconstruct Trading 98. Faimos altădată, Costel Căşuneanu, acţionarul firmei Pa&Co, nu a primit nici un contract important, iar celălalt rege al asfaltului, Dan Beşciu, a trebuit să se mulţumească doar cu un contract pentru un tronson de autostradă împărţit nu se ştie în ce proporţie cu italienii de la Astaldi.
Pe lângă un tronson de autostradă lung de 10 km între Timişoara şi Lugoj, câştigat împreună cu italienii de la Carena, Dorinel Umbrărescu a câştigat 6 contracte de modernizare a 167 km de drumuri naţionale între Suceava şi Botoşani, Zalău şi Aleşd şi de la limita judeţului Galaţi până la Albiţa (graniţa cu Republica Moldova). Valoarea totală a contractelor câştigate de acesta este de 673 milioane lei.
Cu o valoare aproape egală a contractelor primite de la Compania de Autostrăzi este şi Nelu Iordache, celălat rege important al asfaltului. Pe lângă 22 de km de autostradă între Nădlac şi Arad, câştigaţi împreună cu firma Monteadriano, firma acestuia - Romstrade a primit contracte pentru 12 km de drum naţional între Bucureşti şi Adunaţii Copăceni, 53 km între Alexandria şi Craiova şi pentru realizarea centurii Caracal. Valoarea contractelor primite de acesta s-a ridicat la 642 milioane lei.
Eşalonul 2, re