Soluţia Tehnică pentru proiectul “Închidere Inel Median de circulaţie la zona nord/autostrada urbană – tronsonul Lacul Morii – Sos. Colentina” a ajuns miercuri pe masa arhitecţilor din Comisia de Urbanism a Primăriei Capitalei pentru consultare. Conform proiectului prezentat în Comisie, aşa-numita autostradă suspendată va avea, în cea mai mare parte a traseului său, trei benzi pe sens, în timp ce arterele laterale de legătură vor fi prevăzute cu o bandă pe sens. Viteza maximă permisă pe calea principală de rulare a inelului median va fi de 80 de kilometri la oră, iar nodurile rutiere vor fi la 400 de metri distanţă unele de altele.
Ce zice Oprescu
“Avem nevoie de drumuri şi investiţii în drumuri. Suntem un oraş foarte mare, şi avem de recuperat 20 de ani de lipsă de viziune. Fără să intervenim prompt, oraşul se va sufoca! Acum propunem un proiect, ce conţine trei variante, de închidere a inelului median pe zona de nord, ce va avea o lungime totală de cca. 16,5 km. Face parte din contractul meu cu bucureştenii! Şi mă voi ţine de cuvânt. Îl voi începe în primul mandat şi îl voi termina, cu sprijinul bucureştenilor, în al doilea”, a declarat Sorin Oprescu despre proiectul autostrăzii suspendate pe care vrea să o construiască în Bucureşti. “Realizarea proiectului şi execuţia inelului median este atât necesară, cât şi oportună, această investiţie aducând beneficii majore din punct de vedere al fluenţei şi siguranţei circulaţiei, nu doar în arealul de nord şi nord-vest, cât şi în întreg municipiul Bucureşti”, a mai spus edilul Capitalei despre acest proiect pe care îl suspune dezbaterii publice.
Pe traseul său autostrada “suspendată” se va intersecta cu Şoseaua Colentina, Şoseaua Andronache, Penetraţia Autostrăzii Bucureşti – Braşov, în imediata vecinătate a Străzii Gherghiţei, Şoseaua Petricani, Şoseaua Pipera, Bulevardul Aerogării/Strada Nicolae