Cotidianul gratuit se transformă de mâine într-un săptămânal local plătit, numit „ADS“,care va apărea în fiecare joi într-un format de 24 de pagini. Astăzi este ultima zi când vom mai găsi cotidianul gratuit „Adevărul de Seară" la tonetele portocalii oraș.
Publicaţia va conţine dezvăluiri, reportaje, informaţii utile, de timp liber şi sport, toate cu caracter exclusiv local. De asemenea, săptămânalul va cuprinde programele TV pentru o săptămână, rubrică de mică publicitate şi pagini tematice - turism, casă şi grădină, auto şi gadgeturi, respectiv gastronomie.
Sabin Orcan, redactorul-şef al al reţelei de săptămânale „ADS", este convins de faptul că suntem departe de momentul în care ştirile se vor afla doar de pe site-uri şi de la televizor.„Spre deosebire de celelalte medii de informare, în care viteza contează mai mult decât acurateţea sau profunzimea, presa scrisă are la dispoziţie un timp de gândire de cel puţin 24 de ore, în care poate face o analiză a subiectului zilei", a explicat Sabin Orcan.
Toate paginile săptămânalului vor fi tipărite integral color, în condiţii grafice moderne.
Peter L. Imre, directorul general al Adevărul Holding, grupul care editează săptămânalul, este de părere că „Adevărul de Seară" trebuia să facă pasul spre conţinut plătit. „«Adevărul de Seară», care se va numi «ADS» de mâine, a ajuns în punctul în care trebuie să facă un pas înainte. Eu nu cred în produsele pe gratis. «ADS» va fi un produs pe bani", a declarat Peter L. Imre.
Săptămânalul va putea fi găsit la chioşcurile de ziare, în magazine şi supermarketuri, însă va putea fi obţinut şi printr-o ofertă avantajoasă de abonare. În plus, începând cu 14 iulie, „ADS" va avea o ofertă suplimentară, prin care, pentru un leu în plus, cititorii vor primi un supliment de sănătate, tip revistă, de 32 de pagini.