Peste juătate dintre români consideră că modalitatea cea mai bună de a depăşi o problemă de sănătate este încheierea unei asigurări private de sănătate, potrivit unui studiu recent realizat de Mednet Marketing Research Center, citat de Agerpres. Astfel, intenţia de contractare a unei asigurări private de sănătate a crescut anul acesta comparativ cu anul trecut, se arată în cercetarea respectivă. Dacă în anul 2010 ponderea persoanelor din Bucureşti care consideră că modalitatea cea mai bună de a depăşi o problemă de sănătate este încheierea unei asigurări era de 47,3%, în anul 2011 aceasta a crescut până la 55,2%. În provincie, creşterea a fost de la 41,4% în 2010, la 51,8% în 2011. De asemenea, din studiul menţionat, reiese faptul că orăşenii sunt interesaţi şi de abonamentele medicale private. Totodată, creşte şi procentul celor care iau în calcul contractarea unui abonament medical la o clinică privată de la 23,2% în 2010 la 30,3% în 2011. Mednet Marketing Research Center este o companie românească privată, care reuneşte unii dintre cei mai buni specialişti în domeniile cercetării de piaţă, statisticii şi informaticii.
Peste juătate dintre români consideră că modalitatea cea mai bună de a depăşi o problemă de sănătate este încheierea unei asigurări private de sănătate, potrivit unui studiu recent realizat de Mednet Marketing Research Center, citat de Agerpres. Astfel, intenţia de contractare a unei asigurări private de sănătate a crescut anul acesta comparativ cu anul trecut, se arată în cercetarea respectivă. Dacă în anul 2010 ponderea persoanelor din Bucureşti care consideră că modalitatea cea mai bună de a depăşi o problemă de sănătate este încheierea unei asigurări era de 47,3%, în anul 2011 aceasta a crescut până la 55,2%. În provincie, creşterea a fost de la 41,4% în 2010, la 51,8% în 2011. De asemenea, din studiul menţionat, reiese faptul că orăşen