În timp ce solicită saci cu bani de la Uniunea Europeană pentru a face Parcul Acvatic din Lunca Jiului, cu intenţia declarată de a-i atrage pe turişti, municipalitatea a lăsat în paragină cele patru infochioşcuri care i-ar fi ajutat pe aceştia să afle câte ceva despre Craiova
Politica cheltuirii banului public pare să fie destul de clară la Primăria Craiova: facem investiţii spectaculoase, de amploare, apoi nu ne mai ocupăm de întreţinerea lor. Cel puţin aşa s-a întâmplat cu infochioşcurile şi camerele de luat vederi de pe strada Unirii, două dintre componentele contractului de aproape 30 de milioane de lei, cât a plătit administraţia Solomon pentru reamenajarea centrului şi împânzirea acestuia cu fântâni arteziene.
Camere de supraveghere lăsate... nesupravegheate
Mândria încă primarului oficial al Craiovei, Antonie Solomon, a fost şi va rămâne reamenajarea centrului municipiului, transformat în aşa-numita „Piaţă Socio-Umană“ înţesată de fântâni arteziene. Investiţia trebuia să coste 21 de milioane de lei şi să fie dată în folosinţă pe 19 noiembrie 2006, la şase luni de la începerea lucrărilor. Şi totuşi, costurile au ajuns la aproape 30 de milioane de lei, iar lucrarea a fost încheiată abia pe 3 iunie 2007, dată la care centrul a fost inaugurat oficial. În pachetul de lucrări câştigat la licitaţie de UTI Internaţional au fost incluse şi două dotări inedite la vremea aceea pentru capitala Olteniei: un sistem de supraveghere video cu patru camere de luat vederi îndreptate către zone din centrul modernizat, precum şi un sistem de infochioşcuri care ar fi trebuit să-i îndrume pe eventualii turişti aflaţi în Craiova către punctele de atracţie ale oraşului. Numai că acestea n-au prea funcţionat.
În primăvara anului 2007, atât sistemul de supraveghere video a centrului, cât şi infochioşcurile au fost predate de către UTI Primăriei Craio