Reprezentanţii Bosch consideră că viitorul aparţine autovehiculelor electrice, dar costurile ridicate ale acumulatorilor şi autonomia limitată vor duce la o întârziere de cel puţin un deceniu a trecerii la mobilitatea electrică.
Divizia Bosch Tehnologie Auto şi-a prezentat obiectivele strategice în domeniul auto, în cadrul conferinţei de presă. Astfel, în 2011, divizia auto planifică depăşirea pragului de vânzări de 30 de miliarde euro şi o creştere de circa 10%. Compania germană se va concentra pe mobilitatea electrică şi prevenirea accidentelor.
Oficialii Bosch consideră că viitorul aparţine autovehiculelor electrice. Până în 2013, Bosch va demara producţia de serie pentru produse destinate mobilităţii electrice pentru 12 producători de autovehicule. Mai mult, Bosch consideră conducerea fără accidente ca fiind la fel de importantă ca mobilitatea electrică, iar legile care vor intra în vigoare în cursul anului curent şi care prevăd echiparea autovehiculelor din Europa, SUA şi Australia cu programul electronic de stabilitate (ESP), vor face ca în aceste regiuni să nu se mai producă autovehicule fără această funcţie de anti-derapare, concepută şi lansată de Bosch.
Schimbările produse în industria auto continuă să fie dinamice. Fiind un furnizor major de echipamente auto, Bosch rămâne unul dintre „catalizatorii” acestor schimbări, de exemplu în domeniul mobilităţii electrice. În 2011, vânzările diviziei de Tehnologie Auto vor depăşi pentru prima dată pragul de 30 de miliarde de euro, iar compania se aşteaptă la o creştere a vânzărilor de circa 10%. Bosch se bucură de un succes deosebit în ceea ce priveşte tehnologiile care promovează mobilitatea ecologică şi previn accidentele. Bosch va cheltui în 2011, pentru departamentul de cercetare şi dezvoltare al diviziei, suma de 3,2 miliarde de euro.
„Cu aceasta va trebui să