Anul 2011 a început în forţă la capitolul infrastructură, având în vedere că atât şoselele "mari", autostrăzile şi drumuri naţionale, cât şi cele "mici", drumurile locale şi judeţene, au fost scoase la licitaţie în ultima perioadă.
Astfel, Ministerul Transporturilor a licitat şi a atribuit în ultimele luni 183 de kilometri de autostrăzi din vestul ţării, de pe Coridorul IV paneuropean. Constructorii câştigători au depus oferte cu o valoare cumulată de circa un miliard de euro deşi CNADNR estimase că cele nouă loturi de autostrăzi vor costa mai mult, adică 1,4 mld. euro. Cu alte cuvinte, cei 183 de kilometri de autostrăzi vor costa, în medie, 5,4 milioane de euro fiecare. Printre câştigători se numără şi unele dintre cele mai mari companii locale de construcţii, care au reuşit să aibă afaceri cumulate de sute de milioane de euro chiar şi pe timp de criză: Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache, Spedition UMB şi Tehnostrade (ambele companii fiind deţinute de Dorinel Umbrărescu), Straco Grup (Alexandru şi Traian Horpos) sau Euroconstruct Trading '98 (Dan Beşciu şi Sorin Vulpescu). Cei 183 de kilometri de autostrăzi sunt incluşi în Coridorul IV paneuropean şi vor beneficia de finanţare europeană în proporţie de 85%, restul fiind contribuţie a guvernului român.
De asemenea, în ultimele zece luni, Ministerul Transporturilor a semnat 12 contracte de reabilitare a 476 de kilometri de drumuri naţionale, cu o valoare totală de 370 de milioane de euro.
Dintre cele 12 contracte semnate, nouă au finanţare din Fondul European de Dezvoltare Regională, două primesc bani de la Banca Europeană de Investiţii, în timp ce un contract este finanţat de la bugetul de stat. Spedition UMB şi Tehnostrade, două firme controlate de Dorinel Umbrărescu, au reuşit să-şi adjudece patru contracte dintre acestea: reabilitarea a 42 de kilometri de pe DN 1H Zalău-A