Am învățat de mici că România este una dintre cele mai bogate țări ale Europei, din prisma varietății reliefului. Avem mare, avem munte, avem deltă, orașe medievale și nu numai. Dar când intrăm pe site-urile agențiilor de turism suntem întâmpinați, pe aproape fiecare homepage, de oferte în Grecia, Italia, Spania și, bineînțeles, nelipsita Bulgarie. Nimeni nu contestă frumusețea locurilor din străinătate și nici prețurile atractive ale ofertelor, dar ce se întâmplă cu destinațiile autohtone? Chiar reprezentanții Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România (ANAT) se întreabă: „Cum îi încurajăm pe oameni să călătorească în țara lor?"
În acest sens, Federația Asociațiilor de Promovare a Turismului (FAPT) șiANATau demarat programul „Vacanță în țara mea", prin care invită turiștii români să descopere acea bogăție naturală atât de lăudată din România.
Citește și:
Cum să promovăm Bucureştiul: Oraş al muzeelor sau al vieţii de noapte?
„În vremuri de criză, ni s-a părut firesc și eficient să gândim programe care să ajute românii să călătorească mai mult în destinațiile românești. În acest fel am oferit alternative viabile,o «replică» la ofertele de pe piaţa turistică internaţională, extrem de atractive", a declarat Adriana Caranfil, consilier marketing/PR ANAT .
„Vacanță în țara mea" este un program complex care prezintă oferte turistice atât celor care vor să se distreze pe bani puțin la mare, celor care vor câteva zile de relaxare la munte, cât și românilor interesați de tratamentele din stațiunile balneare. Astfel, au luat naștere programele: „Litoralul pentru toți", „Hai la băi", „O săptămână la de refacere", „Decada Balneară", „Zile gratuite de vacanță" și „O săptămână la munte".
„Atenție! Programele speciale sunt disponibile numai la agențiile ANAT din întreaga țară!", amintește consilierul ANAT, Adriana Caranfil. @N_P