Potrivit organizatorilor lista de înscrieri a rămas deschisă
Specialiştii de la Citroën Racing au inspectat traseul ce măsoară aproape 120 km
După etapele pe asfalt din competiţia internă, Raliul Sibiului deschide seria curselor pe macadam din România. Pe lista de start pentru ediţia din acest an, programată în perioada 7 - 9 iulie, sunt 45 de piloţi, dintre care unul concurează în Campionatul Naţional de Rally Sprint, se arată într-un comunicat la organizatorilor.
În 2011, aproape 20% din suprafaţa probelor speciale este asfalt, restul fiind macadam. Principala noutate o reprezintă o specială complet nouă, pe asfalt, care se va desfăşura vineri, în prima zi a raliului, probă ce se va desfăşura în noapte. "Speciala Păltiniş, în urcare, va fi parcursă o singură dată, vineri seară, înaintea celebrei speciale Santa. Raliul Sibiului este, până acum, cel mai lung raliu din calendar şi sunt sigur că ediţia din acest an va fi una extrem de spectaculoasă şi că vom mai face un pas înainte spre obiectivul pe care ni l-am propus, acela de a înscrie Raliul Sibiului în Intercontinental Rally Challenge", a spus Sorin Itu, organizatorul raliului.
În 2011, Citroën România şi Citroën Racing sunt parteneri oficiali ai raliului, iar Jean Francois Lienere, responsabilul competiţii clienţi al echipei Citroën Racing, a fost la Sibiu pentru a verifica probele speciale. "Îmi plac raliurile pe macadam. Am găsit la Sibiu o combinaţie interesantă de probe speciale. Unele sunt mai rapide, altele sunt mai înguste şi foarte tehnice. Există şi două tipuri de suprafaţă: una mai moale şi una mai casantă, ceea ce este tipic pentru un raliu de macadam. Mi-au plăcut foarte mult probele speciale, mai ales că există şi o superspecială în adevăratul sens al cuvântului. Sper ca piloţii din Citroën Racing Trophy să obţină rezultate la fel de bune ca până acum", a spus Jean F