Mulţi jucători mari din retail nu au intrat pe piaţa de comerţ electronic de aceea folosirea mediului online pentru vânzări de către H&M, Carrefour sau alţii ar însemna o creştere importantă a valorii acestei industrii chiar de până la 1 miliard de euro până la sfârşitul lui 2012, a declarat ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, Daniel Nicolescu, CEO ePayment.
"Valoarea pieţei de comerţ electronic în 2010 a fost de 300 de milioane de euro, iar pentru anul în curs estimăm că piaţa va ajunge în acest an la 350 de milioane de euro" , a afirmat Daniel Nicolescu.
ePayment, parte a integratorului de plăţi online PayU şi lider de piaţă în România a anunţat implementarea soluţiei integrate de plăţi online pe piaţa din Ungaria, ca urmare a strategiei grupului PayU care intenţionează să-şi extindă operaţiunile în peste 10 ţări din Europa în următoarele luni.
"Grupul PayU a procesat în 2010 aproape 1 miliard de euro iar în următoarea perioadă compania vizează o piaţă estimată în acest moment în jurul valorii de 20 miliarde de euro, soluţia tehnică ce urmează a fi folosită fiind platforma ePayment. Într-o primă etapă, pentru extinderea în Europa vom investi 2 milioane de euro, iar prima piaţă pe care o vom finaliza în următoarele săptămâni este Ungaria", declară Daniel Nicolescu, CEO ePayment.
Pentru a susţine noile planuri strategice ale companiei, ePayment va demara o campanie amplă de angajări, urmărind dublarea echipei în următoarele luni. În prezent, în ePayment lucrează o echipă de 36 de specialişti, cărora li se vor adăuga încă 44 de noi colegi în departamentele de software development, project management, implementare şi testare.
Primul client care va beneficia de platforma ePayment în Ungaria este Vatera, lider de piaţă în licitaţii online care are în portofoliu o cifră de peste 2 milioane de utilizatori, 57% din numărul total de utiliz