Din poziţia de director naţional de vânzări la Ariston, Cătălin Drăguleanu, 36 de ani, răspunde de realizarea afacerilor, de 30 de milioane de euro anul trecut, valoare care trebuie să se majoreze cu 25% în 2011.
Din 2004, Cătălin Drăguleanu ocupă poziţia de director naţional de vânzări în cadrul Ariston Thermo România, filiala locală a grupului Ariston care comercializează pe piaţa locală centrale termice, aparate de aer condiţionat şi panouri solare. Conduce o echipă de nouă oameni care a fost anul trecut responsabilă de cifra de afaceri de 30 de milioane de euro a companiei, în creştere de la 16,3 de milioane de euro în 2009.
"Pentru acest an, obiectivul este un nou avans de 25% al vânzărilor faţă de anul trecut", spune managerul despre afacerile care provin în proporţie de 65% din centralele termice murale şi de 25% din boilerele electrice, în timp ce restul se împarte între aparate de aer condiţionat şi panouri solare. Drăguleanu răspunde de îndeplinirea acestor obiective prin definirea unor politici comerciale adaptate pieţei din România, poziţionarea produselor în piaţă sau definirea canalelor de vânzare. Unul dintre proiectele strategice implementate, spre exemplu, de directorul naţional de vânzări a fost Buy Back pentru centrale termice, care s-a derulat anul trecut şi a fost reluat şi în 2011, între 15 martie şi 30 iunie, pe fondul rezultatelor pozitive înregistrate - vânzări de aproximativ 5.000 de unităţi.
Astfel, compania a ajuns anul trecut la o cotă de 33% din piaţa locală de centrale termice, faţă de 28% în 2009, realizare la care a contribuit în foarte mare măsură echipa de vânzări, alături de dezvoltarea portofoliului de clienţi compus în prezent din 400 de firme.
Drăguleanu şi-a început cariera în 1996, chiar ca director de vânzări la compania de publicitate Edith Advertising. Doi ani mai târziu a preluat funcţia de directo