Tot mai multi ieseni care utilizeaza transportul public in comun se arata nemultumiti de geamurile de plexiglas montate la unele dintre MAZ-urile Regiei Autonome de Transport Public. Acestea sunt asigurate an de an, iar reparatiile ar fi trebuit sa fie suportate de firma la care sunt incheiate politele. "Autobuzele MAZ sunt luate in leasing si, teoretic, au CASCO. Deci, orice reparatie e suportata de asigurare. De ce atunci unele autobuze au geamuri de plexiglas ordinar sau sunt reparate doar partial?", se intreaba un calator nemultumit de serviciile Regiei.
Sefii RATP sustin ca nu au cum sa monteze geamuri noi pentru ca transportul acestora de la dealer-ul producatorului din Belarus dureaza prea mult. "Costurile sunt acoperite, intr-adevar, de asigurari, dar comanda unui astfel de geam dureaza prea mult. In consecinta, se aplica aceste solutii de avarie. Cand ajunge geamul, se scoate plexiglasul si se monteaza sticla. Deci, nu este nici o problema din acest punct de vedere", a declarat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP.
MAZ-urile Regiei au fost cumparate in 2005, la un pret de peste 200 de mii de euro bucata. Producatorul din Belarus a castigat licitatia organizata atunci prin Bursa Romana de Marfuri, RATP si primaria urmand sa achite ratele la contract, pana in primavara anului viitor.
Tot mai multi ieseni care utilizeaza transportul public in comun se arata nemultumiti de geamurile de plexiglas montate la unele dintre MAZ-urile Regiei Autonome de Transport Public. Acestea sunt asigurate an de an, iar reparatiile ar fi trebuit sa fie suportate de firma la care sunt incheiate politele. "Autobuzele MAZ sunt luate in leasing si, teoretic, au CASCO. Deci, orice reparatie e suportata de asigurare. De ce atunci unele autobuze au geamuri de plexiglas ordinar sau sunt reparate doar partial?", se intreaba un calator nemultumit de servi