Vânzările de camioane cu capacitate de peste 16 tone se vor dubla în acest an în România, la circa 3.800 de unităţi, întrucât companiile vor să-şi înnoiască flotele după perioada de criză economică în care nu au făcut astfel de investiţii, estimează reprezentanţii Scania România.
"În 2010 piaţa camioanelor grele s-a situat la un nivel foarte scăzut, de 1.900 de unităţi. Situaţia economică delicată a determinat clienţii să se orienteze către tranzacţii cu camioane second hand. Pe de altă parte, parcul auto de camioane grele a îmbătrânit în aceşti ani de criză economică şi, bineînţeles, vehiculele nu mai oferă eficienţa dorită în exploatare. Acesta este principalul motiv pentru care în 2011 vânzările de camioane noi au cunoscut creşteri importante, iar până la sfârşitul anului ne aşteptăm la o dublare a tranzacţiilor faţă de 2010", apreciază directorul de vânzări al Scania România, Mike Sells. Vânzările de camioane de peste 16 tone au crescut în primele cinci luni cu 142%, la peste 1.300 de unităţi.
Vânzările de camioane cu capacitate de peste 16 tone se vor dubla în acest an în România, la circa 3.800 de unităţi, întrucât companiile vor să-şi înnoiască flotele după perioada de criză economică în care nu au făcut astfel de investiţii, estimează reprezentanţii Scania România.
"În 2010 piaţa camioanelor grele s-a situat la un nivel foarte scăzut, de 1.900 de unităţi. Situaţia economică delicată a determinat clienţii să se orienteze către tranzacţii cu camioane second hand. Pe de altă parte, parcul auto de camioane grele a îmbătrânit în aceşti ani de criză economică şi, bineînţeles, vehiculele nu mai oferă eficienţa dorită în exploatare. Acesta este principalul motiv pentru care în 2011 vânzările de camioane noi au cunoscut creşteri importante, iar până la sfârşitul anului ne aşteptăm la o dublare a tranzacţiilor faţă de 2010", apreciază di