Încet, încet, reţetele care funcţionează în Occident încep să se aplice şi la noi. Metrorex vrea să demareze în acest an construirea unui Park and Ride, care va permite celor din provincie să-şi lase maşinile într-o parcare de la marginea Capitalei şi să-şi continue călătoria cu metroul pentru a scăpa de aglomeraţia din trafic. Acesta va cuprinde, pe lângă parcare, un teren de fotbal dotat cu sisteme de ultimă generaţie şi un depou, care va adăposti cel puţin 20 de trenuri.
"Sper că vom începe lucrările în această iarnă. În prezent, muncim la proiectul tehnic, iar în trei luni vom lansa licitaţia. Proiectul este în valoare de aproximativ 800 de milioane de lei. Este investiţia metroului, iar asta înseamnă că Metrorexul va trebui să o exploateze. Persoanele care vin aici vor achita un tichet pentru parcare, iar cu acesta vor călători gratis cu metroul", ne-a declarat Gheorghe Udrişte, directorul general al Metrorex. El a anunţat că Metrorex vrea să construiască în următorii 20 de ani încă 60 de kilometri de linii de metrou.
"Până în 2030 ne-am propus să dublăm kilometrii actuali de linii de metrou pentru a ajunge la 120. De alftel, vom achiziţiona şi trenuri noi, care le vor înlocui pe cele vechi. Am făcut deja licitaţia pentru primele 16 trenuri", ne-a mai spus Udrişte.
Încet, încet, reţetele care funcţionează în Occident încep să se aplice şi la noi. Metrorex vrea să demareze în acest an construirea unui Park and Ride, care va permite celor din provincie să-şi lase maşinile într-o parcare de la marginea Capitalei şi să-şi continue călătoria cu metroul pentru a scăpa de aglomeraţia din trafic. Acesta va cuprinde, pe lângă parcare, un teren de fotbal dotat cu sisteme de ultimă generaţie şi un depou, care va adăposti cel puţin 20 de trenuri.
"Sper că vom începe lucrările în această iarnă. În prezent, muncim la proiectul te