Daca Google+ se vrea cu adevarat un anti-Facebook prin excelenta, va fi nevoit sa raspunda cum se cuvine exigentelor "social" ale utilizatorilor business, ceea ce si proiecteaza in prezent.
Cel putin aceasta este declaratia lui Jeff Huber, Google VP of Local and Commerce, care confirma deschiderea gigantului motor de cautare online, catre paginile cu profil business, relateaza Webnews.
"Google+ va avea pagini pentru profilele business. Inca nu pot sa anunt oficial data lansarii acestui serviciu, dar il vedem precum un proiect grandios, pe care il dezvoltam cat mai rapid posibil", a afirmat el, potrivit sursei citate.
Ramane de vazut in ce masura si sub ce forma, utilizatorii business vor fi dispusi sa investeasca resurse in aceasta noua dimensiune de tip "social": sumele deja inregistrate in experientele anterioare cu Twitter, Facebook si alte retele de socializare, ar putea sugera o majora prudenta din acest punct de vedere.
Pentru Google, asa cum explica responsabilul Christian Oestlien, proiectul se deruleaza tinand cont de prioritati: pentru a putea oferi un serviciu cu adevarat performant companiilor, mai intai este necesara o adecvata intelegere a intereselor utilizatorilor de tip consumer, subliniaza sursa.
Daca Google+ se vrea cu adevarat un anti-Facebook prin excelenta, va fi nevoit sa raspunda cum se cuvine exigentelor "social" ale utilizatorilor business, ceea ce si proiecteaza in prezent.
Cel putin aceasta este declaratia lui Jeff Huber, Google VP of Local and Commerce, care confirma deschiderea gigantului motor de cautare online, catre paginile cu profil business, relateaza Webnews.
"Google+ va avea pagini pentru profilele business. Inca nu pot sa anunt oficial data lansarii acestui serviciu, dar il vedem precum un proiect grandios, pe care il dezvoltam cat mai rapi