Alico Asigurari Romania (fosta AIG Life), parte a grupului american Metlife, si-a propus sa devina liderul pietei de asigurari de viata, in functie de valoarea primelor brute subscrise, in urmatorii cinci ani, a declarat luni Theodor Alexandrescu (foto), directorul general al companiei.
Acest lucru se va realiza prin dezvoltarea canalului propriu de asigurari si exista o strategie de dezvoltare a parteneriatelor cu bancile - nu inseamna numai noi banci, dar si dezvoltarea proiectelor pe care le facem cu institutiile financiare.
De asemenea, strategia include si diversificarea paletei de produse - produsele de accident vor fi urmate de produse de sanatate si de tip "employee benefits" (asigurari achizitionate de angajatori pentru angajati), domeniu cu un potential urias, conform oficialului Alico.
Compania are parteneriate cu banci precum Raiffeisen Bank, Citibank, Piraeus Bank, RBS si cu alte institutii financiare cum sunt TBI si Renault Credit International (RCI).
"Lider poti sa fi din trei mai aspecte: din puncte de vedere financiar - in functie de valoarea primelor brute subscrise, al vanzarilor noi si al profitabilitatii", a precizat Theodor Alexandrescu.
Acesta a mentionat ca Alico se afla pe locul trei in functie de valoarea primelor brute subscrise, urmand sa ajunga pe primul loc pe o perioada de pana la 5 ani. De asemenea, compania se afla in prezent pe primul loc in functie de profitabilitate si in primii doi jucatori din piata in functie de vanzarile noi.
In 2010, profitul brut al companiei a depasit 81 milioane de lei. De asemenea, profitul net s-a mentinut la 69 milioane de lei. In acelasi timp, veniturile din prime brute subscrise au urcat cu 7,07%, pana la 205 milioane de lei.
Conform rezultatelor financiare din 2010, Alico Asigurari detine o cota de piata de 12,31% pe piata l