Cristina Botoş are 37 de oameni în subordine şi departamentul pe care îl coordonează generează peste 40% din cifra de afaceri a companiei FM Logistic.
A absolvit în 2003 cursurile Politehnicii din Timişoara, cu specializarea Transporturi, iar ulterior a urmat şi un master în managementul sistemelor logistice. După terminarea facultăţii a lucrat vreme de un an la firma de distribuţie Aquila. "În 2004 m-am angajat la FM Logistic, la început fiind dispecer de transport", îşi aminteşte Cristina Bortoş acum. Au trecut opt ani de-atunci şi ea a urcat treaptă cu treaptă în ierarhia firmei, ajungând în prezent în "linia a doua" din firmă, având prerogative de director general adjunct.
În 2005 s-a mutat la Bucureşti vreme de patru luni, pentru a deschide biroul din Capitală, iar la întoarcerea în Timişoara a preluat conducerea biroului de transport din partea de vest a ţării. Un an mai târziu "am fost avansată coordonator de grupaj pe ţară", spune Cristina Botoş, ocupându-se concret de gruparea mărfurilor pentru transport eficient.
De patru ani este transport manager şi coordonează cele patru birouri de transport pe care le are firma în întreaga ţară, la Cluj, Bucureşti, Bacău şi Timişoara. Flota pe care o dirijează numără 55 de remorci frigorifice, din care 10 au fost cumpărate anul trecut, în urma unei investiţii de 600.000 euro. Primeşte săptămânal oferte de la head-hunteri, dar nu are nici măcar un CV făcut.
Echipa sa are 37 de oameni, iar departamentul de care se ocupă generează peste 40% din cifra de afaceri a FM Logistic. Cel mai interesant i se pare să lucreze cu oamenii şi mărturiseşte că nu s-ar putea obişnui într-un loc de muncă în care nu sunt noutăţi. "Aici mereu se întâmplă ceva nou, cum ar fi un client cu care nu am mai lucrat şi ne sunt cerute permanent idei şi soluţii noi." Pe termen lung se vede "director general, în general o poziţi