Alico Romania (fosta AIG LIfe), in prezent membra a grupului american de asigurari MetLife, si-a propus sa ajunga lider pe piata asigurarilor de viata din Romania din punct de vedere al primelor brute subscrise intr-o perioada de pana la cinci ani, inclusiv prin achizitii, a declarat luni Theodor Alexandrescu, directorul general al asiguratorului. Suntem foarte atenti la potentialele achizitii pe piata din Romania, a spus acesta, mentionand ca asiguratorul detine reurse financiare locale si dand ca exemplu compania de pensii creata din fondurile proprii.
Directorul general al Alico Asigurari a prezentat luni situatia companiei pe care o conduce in Romania si strategia grupului american MetLife, care in noiembrie 2010 a achizitionat American Life Insurance Company (Alico) de la American International Group, Inc. (AIG) pentru 16,2 miliarde dolari.
Potrivit acestuia, din punct de vedere financiar poti fi lider pe trei segmente: in primul rand din punct de vedere al primelor brute subscrise, ceea ce vedeti si se masoara in mod frecvent, in al doilea lider pe prime brute noi, adica acumularea de noi clienti si in al treilea rand poti fi lider in profitabilitate.
"Suntem numarul trei din punct de vedere al primelor brute subscrise, nu exista un top al primelor brute noi subscrise, dar probabil ca la acest capitol suntem in primii doi si suntem pe primul loc din punct de vedere al profitabilitatii intre companiile de asigurari de viata. Ceea ce ne-am propus ca strategie este sa continuam sa fim o companie profitabila, sa fim lideri pe new business si intr-o perioada de pana la 5 ani sa fim si lideri pe prime brute subscrise", a spus Theodor Alexandrescu.
Tintele propuse ar urma sa fie atinse atat prin crestere organica dar si prin achizitii.
"Suntem foarte atenti la potentiale achizitii si la ceea ce se intampa in piata din