Primul număr al revistei va apărea în septembrie, anul acesta. „The Industry” va fi o publicație adresată B2B și deja a văzut ieri lumina tiparului, într-o ediție demo.
Coordonatorul editorial al proiectului este analistul Iulian Comănescu, iar layout-ul poartă semnătura agenției de creatie Griffon și Swans.
Publicaţia nu va miza pe senzaționalism: „Nu ne prea ocupăm de ceva savuros pentru cotidiene - relaţia dintre politică şi media - şi nici de resurse umane în mod special, adică nu discutăm multele concedieri şi angajări care au loc în aceste sezoane”, a declarat Iulian Comănescu pentru „Capital”.
Revista se va adresa în special profesioniștilor și celor interesati de industria media, acoperind mișcările strategice din domeniu, cifrele relevante, echipele, schimbările din funcții, achizițiile importante etc.
„The Industry va fi și un observator al media și un for de analiză. Ne interesează şi ne vor interesa mai ales marile deal-uri media, business-ul propriu-zis şi asta ar putea însemna şi că promovăm anumite tendinţe, în sensul în care, de exemplu, în numărul pilot ne-am ocupat pe larg de marile talent show-uri care încep să apară şi în România, de la "Românii au talent" încoace", a spus Comănescu.
Revista nu va angaja oameni noi din toamnă, ci va alcătui formula redacțională din oamenii pe care îi are deja in componență.
Proiectul demo a fost deja tipărit în 5000 de exemplare, iar din toamnă, revista se va distribui gratuit în agenţiile de publicitate, la departamentele de marketing ale marilor advertiseri și în grupurile media.
Cum proiectul editorial marca "Intact" nu se va axa pe situația agitată a resurselor umane de pe piața media, care a generat mult interes odată cu disparitia multor ziare de pe print, Iulian Comănescu și colegii săi vor incerca să elaboreze lunar „un rezuma