Grupul New Kopel a preluat pe piaţa locală importurile mărcii coreene SsangYong, potrivit oficialilor companiei. Până la începutul lunii iulie importurile mărcii au fost deţinute de AutoItalia, companie care în primăvara acestui an a fost vândută de omul de afaceri Herbert Stein către compania israeliană Mediterranean Car Company. Ori Lahav, noul director general al AutoItalia, declara la începutul lunii mai că soarta mărcii "SsangYong va fi decisă ulterior".
Oficialii noului importator au declarat că reţeaua SsangYong se va extinde până la un total de zece locaţii, printre acestea fiind şi dealeri deja existenţi, care sunt şi parteneri AutoItalia, dar şi noi locaţii, fără a specifica însă în ce oraşe vor fi acestea. Primul nou showroom al SsangYong va fi inaugurat în cadrul centrului Union Motor, parte a grupului New Kopel, din Otopeni, unde în prezent este comercializat brandul Opel.
"SsangYong căuta un nou partener în România şi au ales New Kopel Group datorită prezenţei atât pe segmentul business to business, cât şi business to customer. AutoItalia nu a fost parte la discuţii. Sixt va avea pentru început o flotă de 30 de maşini SsangYong", au declarat oficialii New Kopel Group. Anul trecut vânzările SsangYong au scăzut cu aproape 60%, la 40 de unităţi, cel mai bine vândut model fiind SUV-ul Kyron cu 28 de maşini.
Grupul New Kopel a preluat pe piaţa locală importurile mărcii coreene SsangYong, potrivit oficialilor companiei. Până la începutul lunii iulie importurile mărcii au fost deţinute de AutoItalia, companie care în primăvara acestui an a fost vândută de omul de afaceri Herbert Stein către compania israeliană Mediterranean Car Company. Ori Lahav, noul director general al AutoItalia, declara la începutul lunii mai că soarta mărcii "SsangYong va fi decisă ulterior".
Oficialii noului importator au declarat că reţeaua SsangYong se va exti