Linia de tramvai care duce spre zona industrială a înghițit o grămadă de bani degeaba. Investiţia de peste 2,5 milioane de euro a fost făcută în ideea de a ajuta la transportul muncitorilor din zonă.
În urmă cu zece ani, s-au investit peste 2,5 milioane de euro într-o linie de tramvai nou-nouţă, pentru ca astăzi ea să fie folosită doar de două ori pe zi. Este vorba despre şina mijlocului de transport care face legătura dintre oraş şi Zona Industrială Vest. Proiectul a fost început pe vremea fostei administraţii în ideea de a ajuta cei peste zece mii de muncitori din Zona Industrială. Cu toate acestea, majoritatea agenţilor economici de la fabricile din zonă au preferat să pună la dispoziţia angajaţilor autobuzele Companiei de Transport Public Arad.
„Linia respectivă a fost concepută pentru a asigura transportul muncitorilor de la fabricile din zonă. Agenţii economici de acolo preferă însă să asigure transportul angajaţilor cu autobuzele. Linia nu este circulată, pentru că nu sunt solicitări în acest sens. Au fost organizate însă întâlniri cu reprezentanţii societăţilor, unde s-a discutat despre oportunitatea de a se face o prelungire a liniei, pentru a se închide bucla. Asta, în condiţiile în care angajatorii vor dori să renunţe la autobuze pentru muncitorii din oraş. Acum aşteptăm un răspuns, să vedem dacă investiţia este oportună sau nu”, a declarat Corina Drăghici, purtătorul de cuvânt al Primăriei Arad.
Bani aruncaţi
Până atunci, însă, tramvaiele circulă doar de două ori pe zi pe linia care a costat peste două milioane de euro. „Lucrez în Zona Industrială de doi ani de zile şi sincer vă spun că prefer să merg la lucru cu maşina proprie pentru că primesc un decont lunar de la angajator. În plus, locuiesc în cartierul Aurel Vlaicu, iar distanţa până la serviciu nu este atât de mare. Decât să stau câte cinci ore după un tramvai, deşi eu