Julien Ducarroz, CCO Orange România în topul „40 under 40”
Bucureşti, 5 iulie 2011. Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Orange România, a fost inclus de către publicaţia britanică Global Telecom Business în topul „40 under 40” - cei mai de succes 40 de tineri manageri ai industriei mondiale de telecomunicaţii.
Julien Ducarroz este unul dintre cei mai promiţători manageri din cadrul Grupului France Telecom – Orange, cu un rol important în dezvoltarea pieţelor emergente din Europa de Est. Julien a fost inclus în top datorită contribuţiei semnificative la succesul comercial al Orange România şi impactului pozitiv avut asupra dezvoltării filialelor Grupului din regiune.
În România, prin proiectele dezvoltate şi implementate cu ajutorul său, Julien Ducarroz a contribuit la consolidarea poziţiei de lider şi a cotei de piaţă a companiei, în ciuda competiţiei acerbe dintre operatorii de telecom din ţară. Printre proiectele pe care le-a dezvoltat se numără: transformarea portofoliului de abonamente prin introducerea conceptului de segmentare a pieţei bazată pe tipologii diferite de comunicare, extinderea portofoliului de smartphone-uri cu modele noi şi variate în funcţie de cerinţele utilizatorilor, consolidarea imaginii de brand prin coordonarea campaniilor de comunicare.
Conform Global Telecom Business, Julien Ducarroz „deţine o bogată experienţă profesională dobândită în cinci filiale ale Grupului pe pieţe cu profil diferit, fie deja dezvoltate, fie emergente, şi poate fi considerat responsabil de cumularea unei cifre de afaceri de aproximativ 1 miliard de euro. Julien Ducarroz este unul dintre liderii de top din France Telecom - Orange, iar succesul său este recunoscut pe segmente precum: date mobile, voce, experienţa clienţilor.”
Julien Ducarroz s-a alăturat grupului France Telecom în 2001 ca International Operations Manager. În