Vodafone Romania va organiza o licitatie pentru alegerea unei agentii care sa-i administreze contul de media, aflat in prezent la OMD Romania, a anuntat, miercuri, Paginademedia.ro. Sursa citata scrie ca, astfel, contul de media al Vodafone "pleaca" de la OMD in Romania. Insa, contactati de HotNews.ro, reprezentantii de comunicare ai Vodafone s-au limitat sa retransmita doar declaratia lui Angus Slater, noul chief marketing officer al companiei, potrivit caruia aceasta va organiza o licitatie pentru activitatea de media buying.
Angus Slater, chief marketing officer Vodafone:
"Vodafone Romania va organiza un pitch pentru activitatea de media buying, ca parte a strategiei noastre de a ne asigura in permanenta ca suntem competitivi din punctul de vedere al prezentei si contractelor incheiate pe piata locala."
Contactat la randul sau de HotNews.ro, Cristian Mucichescu, managing director OMD Romania, a spus ca nu poate comenta pe marginea acestui subiect.
Decizia de organizare a unei licitatii vine la doar o luna dupa ce Angus Slater si-a preluat atributiile de sef peste marketingul Vodafone si la sapte luni dupa ce Inaki Berroeta a preluat conducerea Vodafone Romania, in locul Lilianei Solomon - avansata director of operations - Europe Region in cadrul companiei.
In urma unui acord global incheiat de grupul Vodafone cu reteaua OMD, in 2009, Vodafone Romania si-a mutat contul de media, de la 1 februarie 2010, de la McCann Erickson la OMD. Vodafone lucrase timp de 12 ani cu agentia McCann, la care si-a mentinut contul de creatie publicitara. In ianuarie 2010, seful McCann, Bogdan Enoiu, afirma pentru HotNews.ro ca "vom fi intotdeauna pregatiti - ca sa spun asa asteptam la colt oportunitatea sa redevenim partenerii si pe media ai Vodafone. Vom fi extrem de proactivi". In mai 2010, au aparut speculatii referitoare la revenirea cont