După cum era probabil de aşteptat, cele două contracte privind serviciile de publicitate şi informare pentru două proiecte europene derulate de Consiliul Judeţean Constanţa au ajuns pe mâna societăţii preferate a autorităţilor judeţene, SC Expertissa Constanţa SRL.
Interesant este faptul că, la ambele licitaţii privind serviciile, societatea câştigătoare a fost singura care s-a prezentat la această licitaţie, ceea ce ne poate duce cu gândul la faptul că nu este exclus ca documentaţia caietului de sarcini să fi cuprins detalii pe care doar Expertissa le îndeplineşte, şiretlic aplicabil în majoritatea situaţiilor când se doreşte un anume câştigător. Primul dintre contracte se referă exact la serviciile de publicitate si informare pentru proiectul cu cod SMIS 3827 - Servicii de publicitate şi informare pentru proiectul „Judeţul Constanţa - o descoperire mereu actuală", proiect finanţat prin POR 2007 - 2013, Axa prioritară 5 - „Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, Domeniul Major de intervenţie 5.3. «Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică», Operaţiunea - Dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovării produselor specifice şi a activităţilor de marketing specific". Autorităţile judeţene aveau pregătit, pentru acest proiect, 20.000 de lei, fără TVA, însă, în cele din urmă, contractul a fost atribuit pentru 19.974,44 de lei, fără TVA.
Cea de-a doua licitaţie câştigată de cei de la Expertissa vizează publicitatea pentru proiectul „Reabilitarea şi Dotarea Centrului de Plasament Traian", finanţat prin POR 2007 - 2013, Axa prioritară 3 - „Îmbunătăţirea infrastructurii sociale, Domeniul Major de intervenţie 3.2. Reabilitarea/modernizarea şi echiparea infrastructurii serviciilor sociale". Pentru derularea contractului, societatea va câ