Rio-Bucovina preconizează o creştere cu cca. 29% a cifrei de afaceri pentru anul 2011
Bucureşti, 6 Iulie 2011 – Rio-Bucovina, companie cu capital 100% privat, un jucător-cheie pe piaţa de apă minerală naturală, a înregistrat o creştere cu 40% a cifrei de afaceri în primul semestru al anului fiscal curent, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului 2010. Pornind de la aceste date, compania, activă atât în zona producţiei de apă minerală naturală şi băuturi răcoritoare, dar şi în domeniul distribuţiei de produse alimentare şi nonalimentare din România, preconizează că, la finalul anului fiscal 2011, cifra de afaceri va atinge o valoare de 110 milioane RON, în creştere cu 29% faţă de 2010.
“Creşterea Rio-Bucovina în această perioadă s-a datorat atât dezvoltării şi eficientizării distribuţiei produselor în toate zonele ţării, cât şi adaptării la cerinţele consumatorilor. Apa Bucovina are un preţ corect (sub media apelor minerale cu preţ mediu de vânzare) şi este echilibrată din punct de vedere al conţinutului de minerale, cu PH neutru şi cu un minimum de reziduu uscat. Pe lângă apa minerală plată Bucovina la 5 litri, unde suntem lider de piaţă pe segment de îmbuteliere, ne-am adaptat cererii şi am lansat apa de masă la 5 şi la 6 litri sub marca proprie La Vitta”, a declarat Camelia Hoinărescu, Director de Marketing al Rio-Bucovina.
„Deşi vorbim de o perioadă de criză, în ultimii doi ani Rio-Bucovina a avut o evoluţie ascendentă în ceea ce priveşte cifra de afaceri.”, continuă Camelia Hoinărescu. Astfel, compania a încheiat anul fiscal 2010 cu o cifră de afaceri de 85 milioane RON, în creştere cu 4% faţă de anul precedent şi înregistrând un profit de 14%, în condiţiile în care în 2009 încheiase anul pe break–even. Totodată, compania şi-a mărit constant bugetul de investiţii, valoarea alocată anului 2011 ajungând la 10 milioane RON. Nu în ultimul r