- Diverse - nr. 817 / 6 Iulie, 2011 Dupa o zi de munca, fizica sau intelectuala, incluzand-o aici si pe cea mai respectabila dintre toate, studiul, serile, mai ales cele de vara, sunt rezervate, frecvent, relaxarilor. O parte a tinerilor pot fi vazuti frecvent, patinand cu rotilele. Au gasit o sosea recent modernizata, cu un strat de asfalt optim, mai putin circulata de masini. Printre ei sunt si patinatori, sportivi care se antreneaza pentru viitoarele competitii, dar si biciclisti. Strada in discutie este Tudor Vladimirescu, de la intersectia cu Secerei pana la Budai Nagy Antal, sau Bobalna, uneori chiar si pana la intersectia cu strada Gheorghe Doja, pe ambele sensuri de circulatie, pe segmentele unde ele sunt. Poate ca o restrictionare de circulatie a masinilor in orele serii pe aceasta artera de circulatie rutiera nu va face nicio gaura-n cer. Ar fi poate o masura binevenita de incurajare a sportului de masa, mult mai folositoare tinerei generatii, decat zgomotul din discoteci, atat pe moment, cat si pentru viitorul lor, pentru echilibrul lor fizic, psihic si moral, comparativ cu "sporturile” din localuri si altele pe care mai bine sa nici nu le amintim aici. VIOREL CONTIU - Diverse - nr. 817 / 6 Iulie, 2011 Dupa o zi de munca, fizica sau intelectuala, incluzand-o aici si pe cea mai respectabila dintre toate, studiul, serile, mai ales cele de vara, sunt rezervate, frecvent, relaxarilor. O parte a tinerilor pot fi vazuti frecvent, patinand cu rotilele. Au gasit o sosea recent modernizata, cu un strat de asfalt optim, mai putin circulata de masini. Printre ei sunt si patinatori, sportivi care se antreneaza pentru viitoarele competitii, dar si biciclisti. Strada in discutie este Tudor Vladimirescu, de la intersectia cu Secerei pana la Budai Nagy Antal, sau Bobalna, uneori chiar si pana la intersectia cu strada Gheorghe Doja, pe ambele sensuri de circulatie, pe s