Românii nu mai merg cu mulţi bani la cumpărături din cauza crizei şi a creşterii TVA de la 19 la 25%. "Oamenii au la ei 50 de lei, din care trebuie să trăiască. Trebuie să-şi optimizeze cheltuielile şi caută produsele mai ieftine”, a declarat Patrick Espasa, directorul general al Auchan România. Acesta a mai precizat că din aceşti bani oamenii cumpără chiar şi 20 de articole, preţul mediu de vânzare în magazine fiind de 4 lei.
Cele mai vândute produse sunt cele mai ieftine şi din acest motiv compania a dezvoltat 2.600 de articole sub marcă proprie, produse care au preţuri chiar şi cu 30% sub celelalte, a explicat Tiberiu Dăneţiu, directorul de marketing al Auchan. Acesta a mai explicat că peste 70% din vânzări sunt realizate de produsele alimentare, iar restul de cele non-alimentare.
Cu toate astea, retailerul francez a realizat rezultate financiare foarte bune în România ceea ce justifică extinderea reţelei cu acest an cu încă trei magazine, la Constanţa, Craiova şi Iaşi. Criza a fost o oportunitate pentru atragerea de noi clienţi aflaţi în căutare de preţuri mici. Românii nu mai merg cu mulţi bani la cumpărături din cauza crizei şi a creşterii TVA de la 19 la 25%. "Oamenii au la ei 50 de lei, din care trebuie să trăiască. Trebuie să-şi optimizeze cheltuielile şi caută produsele mai ieftine”, a declarat Patrick Espasa, directorul general al Auchan România. Acesta a mai precizat că din aceşti bani oamenii cumpără chiar şi 20 de articole, preţul mediu de vânzare în magazine fiind de 4 lei.
Cele mai vândute produse sunt cele mai ieftine şi din acest motiv compania a dezvoltat 2.600 de articole sub marcă proprie, produse care au preţuri chiar şi cu 30% sub celelalte, a explicat Tiberiu Dăneţiu, directorul de marketing al Auchan. Acesta a mai explicat că peste 70% din vânzări sunt realizate de produsele alimentare, iar restul de cele non-