Sesiunea de licitaţii din 28 iunie a întrecut aşteptările la vânzări, în cadrul secţiunii artă de patrimoniu, Gheorghe Petraşcu şi Camil Ressu depăşind cu mult preţurile de pornire. Astfel, uleiul pe carton "Interior - atelierul din Bucureşti", semnat de Petraşcu, a fost tranzacţionat la 130.000 lei de la preţul de pornire de 80.000 lei, în timp ce lucrarea lui Ressu, "Nud şezând", provenind din colecţia Horea Zaharia, a fost adjudecată la un preţ aproape dublu faţă de cel de pornire: 75.000 lei de la 40.000.
De asemenea, uleiul pe carton semnat de Corneliu Baba, reprezentând un studiu pentru "Regele nebun", datând din 1982, a intrat în altă colecţie, la preţul de pornire de 24.000 lei. O frumoasă natură statică semnată de Ştefan Popescu, uleiul pe pânză "Natură moartă cu cireşe şi ziar", a înregistrat un preţ aproape dublu faţă de cel de pornire: 20.000 lei de la 11.000. Colecţionarii şi negustorii de artă au avut prilejul rar de a licita pentru o guaşă de Nicolae Tonitza, "Golf la Balcic", lucrare care a făcut parte din colecţia lui Alex. Matocsy, coafor la Palatul Regal, achiziţionată pentru 13.000 lei de la 6.000.
Au mai fost adjudecate, la preţuri situate între 2.000 şi 5.500 lei, peisaje, compoziţii cu personaje, în tuş, ulei pe pânză sau pe carton, semnate de artişti importanţi ai artei româneşti ante şi interbelice, precum şi din a doua jumătate a secolului XX. Între aceştia, s-au aflat: Leon Al. Biju, cu o "Vedere din Babadag", ulei pe carton, achiziţionat la preţul de pornire: 5.000 lei; Traian Cornescu, al cărui "Peisaj de iarnă" a încins spiritele cumpărătorilor, lucrarea fiind adjudecată pentru 5.500 lei de la 2.200; Nicolae Dărăscu a cucerit inimile negustorilor cu o vedere din sudul Franţei, "Portul Saint Tropez", hârtie lipită pe carton, vândută la 5.000 lei de la 4.000. Sub acest preţ, şi-au mai schimbat proprietarii lucrări semnate