* Brăila o să intre în rândul lumii civilizate, în ceea ce priveşte circulaţia tramvaielor, graţie căii de rulare care se montează în prezent pe Dorobanţi * liniile beneficiază de mai multe elemente de eliminare a vibraţiilor, care nu le vor mai face viaţa grea locatarilor din zonă
* autorităţile locale promit că, odată cu terminarea lucrărilor, se vor cumpăra şi tramvaie mai performante * unul nou costă 2,5 milioane de euro, însă Primăria spune că va încerca să acceseze fonduri europene ca să poată investi în astfel de vehicule ultramoderne
Noile linii de tramvai de pe Bulevardul Dorobanţilor, montate de la zero după o tehnologie de ultimă oră, au început să prindă formă. Pe tronsonul cuprins între Calea Galaţi şi intersecţia cu Str. Brateş, muncitorii firmei austriece "Switelsky", subcontractor al lucrării câştigate la licitaţie de consorţiul "Max Boegl" Germania - "Tancrad" Galaţi, au început să încastreze şinele de oţel în al doilea strat de beton. În continuare, până la intersecţia cu Str. Apollo, aproape s-a finalizat turnarea primului strat de beton, iar între Apollo şi Str. Gen. Eremia Grigorescu, se lucrează la fundaţie. Se munceşte într-un ritm bun, mult mai bun decât cel cu care ne-au obişnuit până acum firme gen "Athena" sau "Tehnologica Radion", şi, foarte important, rezultatul final se anunţă total diferit faţă de ceea ce a fost până acum linia de tramvai pe Bulevardul Dorobanţilor. Diferenţa va fi făcută de sistemul foarte avansat de reducere a zgomotului şi vibraţiilor. Între fundaţie şi primul strat de beton, cel pe care sunt aşezate şinele, se pune un cauciuc special. Apoi, şinele sunt căptuşite cu un ansamblu de amortizare format tot din elemente de cauciuc, înainte de a fi încastrate în cel de-al doilea strat de beton. Sistemul este gândit în aşa fel încât să permită tramvaielor să circule foarte lin, fără zgomot şi fără zdruncinăturile