Femeia, singura vinovată de răul omenirii în lume (vezi povestea Evei)…, uneori și generatoare de nervi în trafic…
Parcare curmeziș, opriri nejustificate când semaforul arată culoarea verde- sau, mai pe românește-, a murit motorul! Calcă frâna și din greșeală sau deloc… Dar, mai grav este când apasă accelerația în loc de frâna, nu-i așa? Uneori accelerează când vrei să depășești și are impresia că oglinzile retrovizoare sunt pentru fardat… Se spune că, de obicei este blondă, dar culoarea părului nu contează atâta timp cât…se știe că, o femeie este la volan. Ba mai nou, am aflat din spusele unor prieteni, că neaprecierea corectă a distanței dintre mașini intră tot în binecunoscutele cutume ale șoferițelor….
Așazisul ”sex slab” (pentru că cel puțin din punct de vedere biologic reiese contariul), este perceput o pacoste la volan de omologul său, ”sexul tare” sau bărbații…
Dar ce se-ntâmplă când ești nevoit să mergi cu taxiul și la volan o doamnă, domnișoară…
Așa s-a născut ideea acestui material. Anul trecut, într-o zi frumoasă de primăvară (am scris frumoasă, pentru că mi-e dragă mie expresia ”zi frumoasă de primăvarăăă” ), dar ploua ca din găleată, și trebuia urgent să iau un taxi pentru a putea ajunge acasă. Singurul disponibil era o mașină Dacia Logan, plus o tipă superblondă la volan, care în secunda doi după ce am urcat, a și făcut o întoarcere de 180 de grade pe linie continuă. Nimic de comentat, am ajuns în cele din urmă cu bine la destinație.
Zilele trecute s-a întâmplat aproape aceeași treabă, atât că șoferița era brunetă.
De fapt, reprezentantele sexului frumos nu sunt, calitativ, inferioare, la volan, față de bărbați. Am ales acest fragment din cartea ziaristului și publicistului Carol Roman- ”O ecuație cu două… cunoscute”, pentru a vedea de ce.
”Specialiștii firmei Volkswagen au făcut și în acest sens o serie de ce