ERA Shopping Park a încheiat parteneriate pe termen lung cu 8 branduri locale, dezvoltate de antreprenori orădeni.
Deschiderea celor 8 magazine a însemnat o investiţie de jumătate de milion de euro, lărgirea mixului de chiriaşi cu 20% şi închirierea a peste 1.000 mp, se arată într-un comunicat remis de companie.
Locuitorii din Vestul ţării au acum o varietate sporită de soluţii de shopping, odată cu inaugurarea magazinelor Euphoria Style, Rendez Vous, Expo Fashion Bazaar, Chrome, Celebration, "Delicatese" by Florava, Târgul Ţăranului şi Madam Pondarosa.
În condiţiile înăspririi competiţiei şi presiunii exercitate de lanţurile internaţionale de retail asupra afacerilor locale, ERA Shopping Park protejează şi susţine economia autohtonă, oferind pachete eficiente pentru companiile locale. De multe ori mai convenabile ca preţ faţă de lanţurile naţionale, magazinele independente sunt surse valoroase de produse exclusiviste, cu amprentă locală, reprezentând de multe ori o alternativă mai avantajoasă şi din punct de vedere calitativ.
Astfel, clienţii ERA Shopping Park beneficiază de o diversitate mai mare de produse, de oferte de preţ avantajoase şi de soluţii unice de cumpărare.
În prezent, ERA Shopping Park atinge un grad de ocupare de 95%. ERA Shopping Park îşi propune să devină cea mai mare destinaţie de cumpărături din regiune, cu preţuri atractive, o gamă diversificată de produse, cu soluţii unice de petrecere a timpului liber.
La atingerea acestui obiectiv contribuie deschiderea ERA Mall în toamna acestui an şi o investiţie de aproximativ 80 de milioane de euro până la finalul anului 2012.
ERA Shopping Park a încheiat parteneriate pe termen lung cu 8 branduri locale, dezvoltate de antreprenori orădeni.
Deschiderea celor 8 magazine a însemnat o investiţie de jumătate de milion de euro, lărgirea mixului de chiriaşi cu