După ce ţi-ai pregătit şi planificat concediul timp de câteva luni, ajungi la destinaţie şi toate peisajele pe care le-ai văzut în broşuri sunt doar un vis frumos. Un nou site apărut pe internet şi-a propus însă să le arate turiştilor care sunt diferenţele dintre ceea ce văd în ofertele agenţiilor de turism şi realitate.
Potrivit Adevărul, mai mulţi angajaţi ai site-ului Oyster au decis să viziteze cele mai căutate destinaţii din Statele Unite şi Caraibe şi să fotografieze hotelurile prezentate de agenţiile de turism, pentru a face o comparaţie între ceea ce este în broşuri şi realitate.
Spre exemplu, imaginile care apar în broşuri şi pe internet pentru a promova The Essex House Hotel din Miami sunt departe de realitate, la fel ca şi cele realizate la Gran Bahia Principe Punta Cana, din Republica Dominicană. "Unele trucuri, precum prelucrarea imaginilor, nu sunt foarte flagrante. Dar am rămaş şocaţi de faptul că foarte multe hoteluri folosesc Photoshop-ul pentru a-i atrage pe clienţi", au spus reprezentanţii site-ului. Conform acestora, agenţia profită de aceste fotografii deoarece turistul plăteşte un avans, iar odată ajuns la destinaţie nu mai are cum să dea înapoi.
După ce ţi-ai pregătit şi planificat concediul timp de câteva luni, ajungi la destinaţie şi toate peisajele pe care le-ai văzut în broşuri sunt doar un vis frumos. Un nou site apărut pe internet şi-a propus însă să le arate turiştilor care sunt diferenţele dintre ceea ce văd în ofertele agenţiilor de turism şi realitate.
Potrivit Adevărul, mai mulţi angajaţi ai site-ului Oyster au decis să viziteze cele mai căutate destinaţii din Statele Unite şi Caraibe şi să fotografieze hotelurile prezentate de agenţiile de turism, pentru a face o comparaţie între ceea ce este în broşuri şi realitate.
Spre exemplu, imaginile care apar în broşuri şi pe internet pentru a promova The Essex