Orange, cel mai mare operator de telefonie mobilă din România, implementează un nou concept de design în reţeaua de magazine proprii, oferind clienţilor mai multe beneficii.
Investiţia în noul design pentru un Orange shop este de peste 120 de mii de euro şi variază în funcţie de suprafaţa magazinelor. Reamenajarea are la bază conceptul NEXT - One Design al Grupului France Telecom – Orange, implementat pentru a integra funcţionalităţile specifice retailului telecom modern.
În prezent, acest concept este folosit în peste nouă ţări, printre care Franţa, Spania, Elveţia, Austria şi Polonia şi a fost adaptat special pentru România. Orange shop din Piaţa Victoriei îşi întâmpină clienţii de la începutul lunii iulie cu noul design, fiind cel mai recent magazin renovat.
„Reamenajarea magazinelor din reţeua Orange shop are la bază un concept flexibil şi adaptabil la cerinţele clienţilor, cu accent pe testarea produselor. Pe scurt, noul concept de design presupune un spaţiu confortabil, atrăgător şi zone bine delimitate în funcţie de nevoile clienţilor. Astfel, clienţii Orange au la dispoziţie toate premisele pentru a lua cea mai bună decizie de cumpărare, iar traficul din magazine este mai fluid ca urmare a reorganizării spaţiului. Un alt beneficiu al noului concept de design este faptul că oferă un mod mai relaxant de petrecere a timpului în magazin.” a declarat Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange România.
Reamenajarea spaţiului are ca prim obiectiv facilitarea interacţiunii clienţilor cu produsele şi serviciile Orange. Un beneficiu major oferit de Orange shop este faptul că produsele prezentate au păstrat caracterul "live", iar clienţii au acces la funcţiile acestora. Astfel, ei au posibilitatea să încerce telefoanele preferate, să afle cum funcţionează cele mai noi jocuri sau aplicaţii şi să testeze servicii