Statistica pe trimestrul II din anul 2011 realizată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) pentru judeţul Constanţa arată că la Numărul Unic de Urgenţă 112 au fost primite şi tratate 163968 apeluri. Dintre acestea 25,08 % au fost reale şi 74,92 % false. Cele mai multe au fost transferate către Ambulanţă - 56,68 %, Poliţie - 31,65 %, Pompieri - SMURD - 11,4.% şi Jandarmerie - 0,27 % (statistică anexată).
Majoritatea apelurilor false şi abuzive provin de la copii, tineri, persoane cu probleme psihice şi sunt în mare parte realizate de pe cartele pre pay. Multe persoane sună fără a avea o urgenţă, adresează injurii operatoarelor, râd, pun muzică sau nu vorbesc. Se solicită informaţii despre numere de telefon, se cere legătura cu diverse instituţii sau persoane publice ori se solicită sfaturi medicale. Autorităţile fac apel la cei care sună abuziv să nu încarce inutil liniile de urgenţă 112, întrucât un apel fals poate duce la pierderea unei vieţi. apeluri_false » Vezi document centralizator_apeluri_112_ » Vezi document
Statistica pe trimestrul II din anul 2011 realizată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) pentru judeţul Constanţa arată că la Numărul Unic de Urgenţă 112 au fost primite şi tratate 163968 apeluri. Dintre acestea 25,08 % au fost reale şi 74,92 % false. Cele mai multe au fost transferate către Ambulanţă - 56,68 %, Poliţie - 31,65 %, Pompieri - SMURD - 11,4.% şi Jandarmerie - 0,27 % (statistică anexată).
Majoritatea apelurilor false şi abuzive provin de la copii, tineri, persoane cu probleme psihice şi sunt în mare parte realizate de pe cartele pre pay. Multe persoane sună fără a avea o urgenţă, adresează injurii operatoarelor, râd, pun muzică sau nu vorbesc. Se solicită informaţii despre numere de telefon, se cere legătura cu diverse instituţii sau persoane publice ori se solicită sfaturi medicale. Autorităţile fa