Vodafone intrerupe colaborarea cu agentia de media OMD si va organiza o noua licitatie pentru gestionarea contului de media, potrivit companiei.
Update: Potrivit oficialilor OMD, intreruperea contractului cu Vodafone sta sub umbrela contractului agreat la nivel global intre OMD si Vodafone. "Conform informatiilor detinute de OMD in baza feedbackului auditorului international de media, Vodafone Romania a comunicat in iulie 2011 ca doreste sa organizeze o licitatie pentru activitatea de media buying, in conformitate cu strategia Vodafone de a se asigura continuu ca are preturi competitive din punctul de vedere al prezentei si contractelor incheiate pe piata locala", se arata in pozitia OMD.
“Vodafone Romania va organiza un pitch pentru activitatea de media buying, ca parte a strategiei noastre de a ne asigura in permanenta ca suntem competitivi din punctul de vedere al prezentei si contractelor incheiate pe piata locala”, a declarat Angus Slater (foto), Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.
OMD a gestionat contul de media al Vodafone Romania incepand cu februarie 2010, dupa ce agentia mama a castigat pitchul pentru Vodafone la nivel global. Anterior, contul OMD a fost gestionat de agentia Universal McCann.
Valoarea contului de media al Vodafone este estimata la circa 15 milioane de euro.
Despre subiect a scris initial paginademedia.ro.