Trei administratori îşi vor pierde atestatul, ca urmare a neregulilor financiar-contabile depistate de primărie la asociaţiile de proprietari unde sunt angajaţi
Hoţiile la asociaţiile de proprietari din Craiova nu mai contenesc. Controalele efectuate de inspectorii primăriei scot la iveală tot felul de nereguli în activitatea financiar-contabilă a acestora. Iar administratorii, care se ocupă şi cu încasarea banilor de la proprietari, uneori şi cu contabilitatea, fac tot felul de „jonglerii“ cu sumele de întreţinere. Banii ajung din casieria şi registrele asociaţiei în buzunarele celor de la asociaţie. În această situaţie sunt administratorii Marilena Predescu, de la Asociaţia SO2 din Craioviţa Nouă, Cristina Claudia Popa, de la Asociaţiile 161 A şi 158 din Craioviţa Nouă, precum şi Elena Stanciu, de la Asociaţia 13 Lăpuş.
Administratoarea Asociaţiei SO2, Marilena Predescu, una avea în casierie şi alta în registrul de casă. Mai precis, suma găsită în casierie de către inspectorii primăriei nu corespundea cu cea din registru. În acest caz, diferenţa dintre banii din casierie - 2.243 de lei - şi banii trecuţi în evidenţe - 133.986 de lei - este de 131.543 de lei, sumă despre care administratoarea nu a putut să dea prea multe explicaţii. Aceasta nu este singura problemă din activitatea financiar-contabilă a asociaţiei, pentru că inspectorii au descoperit, în urma controlului din 8.06.2011, şi alte deficienţe. Banii erau ţinuţi în casierie, iar furnizorii nu erau plătiţi la timp sau deloc. Pe chitanţele eliberate locatarilor la momentul efectuării plăţilor era trecută suma reală, să spunem 520 de lei, dar, până la transcrierea în registre, suma se înjumătăţea, ajungând la 200-250 de lei. Prinsă cu mâţa în sac, angajata asociaţiei şi-a recunoscut vina. „Ştiu ce s-a întâmplat. Am dat o declaraţie la primărie. Ştiu că mi se va retrage atestatul, ce să mai fac?