Honda Trading România, importatorul automobilelor mărcii nipone pe piaţa locală, a preluat luna aceasta şi importul motocicletelor Honda de la AutoItalia, fostul importator al acestora. Activitatea va începe în cursul acestei luni, odată cu deschiderea primului showroom oficial de reprezentare în Bucureşti.
"Preluarea contractului cu privire la importul de motociclete s-a realizat în baza unei negocieri directe cu Honda Motor Europe şi a unui plan de afaceri şi dezvoltare, în urma căruia am fost selectaţi ca distribuitor", au spus oficialii Honda Trading România.
Aceasta este cea de-a doua marcă la care a renunţat AutoItalia de la preluarea de către israelienii de la Mediterranean Car Company, prima fiind SsangYong, acum reprezentată de New Kopel. Primul dealer oficial agreat de noul distribuitor este Carpaţi Motors. Brandul japonez de motociclete a avut anul trecut vânzări de 46 de unităţi, în scădere cu 50% faţă de 2009. Honda concurează cu Ducati şi Harley Davidson.
Honda Trading România, importatorul automobilelor mărcii nipone pe piaţa locală, a preluat luna aceasta şi importul motocicletelor Honda de la AutoItalia, fostul importator al acestora. Activitatea va începe în cursul acestei luni, odată cu deschiderea primului showroom oficial de reprezentare în Bucureşti.
"Preluarea contractului cu privire la importul de motociclete s-a realizat în baza unei negocieri directe cu Honda Motor Europe şi a unui plan de afaceri şi dezvoltare, în urma căruia am fost selectaţi ca distribuitor", au spus oficialii Honda Trading România.
Aceasta este cea de-a doua marcă la care a renunţat AutoItalia de la preluarea de către israelienii de la Mediterranean Car Company, prima fiind SsangYong, acum reprezentată de New Kopel. Primul dealer oficial agreat de noul distribuitor este Carpaţi Motors. Brandul japonez de motociclete a avut anul trecut