Pentru a dezvolta o afacere bună trebuie să ai abilităţi tehnice, de vânzare şi organizatorice
Nu există modele perfecte de afaceri, ci doar idei care se vând bine
Cristian Pascu: Zuckerberg a pornit Facebook, dar compania i-a fost construită de oameni cu experienţă
În ultimii ani, foarte mulţi cunoscători în ale IT-ului au încercat să-şi dezvolte un business în mediu online şi pentru mediu online crezând că totul va fi o modalitate simplă, rapidă de a face bani. Însă afacerile de succes de acest tip, nu s-au născut peste noapte, nu au avut un succes enorm imediat, iar produsele care au devenit profitabile, au fost foate mult timp disponibile gratuit. "Sunt o grămadă de mituri, în lumea business-urilor din lumea online. Printre acestea este povestea tânărului căruia i-a venit o idee şi a stat o săptămână închis în casă şi după aceea a ieşit cu o afacere care îl poate face milionar. Nu! Este o idee total greşită. Business-urile de succes se construiesc în timp", a declarat, într-o conferinţă de presă, Bodgan Iordache, Managing Partner Wembrio.
Un alt reprezentant al comunităţii de afaceri pentru mediul web, Cristian Pascu, fondator şi CEO al FlairBuilder, dezvoltator de aplicaţii pentru site-uri şi pentru iPhone, a explicat mitul vârstei fragede a celor care încep afacerile online, menţionând că nu cei care au venit cu ideea au ştiut cum să o dezvolte, chiar dând exemplu modelul Facebook. "Mark Zuckerberg a început reţeaua Facebook, dar pe mai departe business-ul, compania Facebook a fost dezvoltată de oameni cu experienţă în afaceri, care aveau peste 40 de ani. Este o preconcepţie greşită să crezi că faci profit dintr-o afacere din asta în prima săptămână", a spus Cristian Pascu, prezent la acelaşi eveniment, ce a anunţat cea de-a treia ediţie a forumului How to Web, ce va avea loc în toamnă, la Bucureşti.
Piaţa nu va cumpăra